петък, 25 януари 2013 г.

НОВИНА!!!

Получих информация от един господин от Варна, относно пътуването на моя прадядо на кораба "Титаник". Ето какво дословно казва той: "В ИНФОРМАЦИЯТА ПИШЕ ИМЕ-С. КРУШКИН, ДАТА, КОГА Е БИЛ НА КОРАБА. И ОЩЕ НЕЩО ДАННИТЕ СА ДОСТОВЕРНИ! Вижте господин Жеков,прочетох данните за Стою Крушкин и от тях разбрах, че е трябвало да пътува с “Титаник” от пристанище Шербур франция.Аз съм ползвал тези енциклопедий, те са на англииски и още много форуми статий и данни от книги и документални филми. В един от списъците във форум за ТИТАНИК и списъците на архиви от Ловешко и Троянско се споменава и твоят дядо, който е бил музикант на кораба и се качва от Шербур. Има го, така че каквато и да е истината за него аз съм ползвал това, което пише и съм направил статията." Кореспонденцията продължава, очаквам списък с имената на английски език, които авторът ми обеща!

Няма коментари: