четвъртък, 7 май 2009 г.

Данни от Личната предварителна разработка срещу сина на Стойо-Георги, където се споменава за неговия баща-имигрант в САЩ



Имам възможност да публикувам уникални документи от ЛПР-лична предварителна разработка срещу моя дядо Георги Стойков Иванов, който е син на Стойо Иванов Крушкин. Разработката е правена срещу дядо ми от органите на Държавна сигурност, във връзка с това, че той, както се казва в документацията "има изменнически намерения" /!!!/, ЗАБЕЛЕЖЕТЕ, .....ЗАЩОТО БАЩА МУ ЖИВЕЕ В САЩ!!!
Извадил съм няколко страници от тази разработка, която съвършено законно съм намерил в архивите на МВР в София, с официално писмо и съм ксерокопирал, за да го имам за личен архив. Искам веднага да кажа, че публикуването на тези документи не засяга ничии интереси и права, защото касае само и единствено моята семейна история. Имената на доносниците срещу дядо ми не са реални-това са псевдоними на хора, които така и не разбрах кои са в действителност.
На извадените страници се говори за СТОЙО ИВАНОВ КРУШКИН. Моят дядо трудно преглътна квалификациите в тези така наречени документи. Заради това и аз няма да ги коментирам. Нека всеки, който попадне в този блог сам да си направи изводите. Извинявам се за лошото качество на документите, но те първо са ксерокопирани от служителите в комисията, която се занимаваше с разсекретяването на този тип документи и след това аз съм направил скенер-копията, за да мога да споделя всичко това. КАКВО ДРУГО МОГА ДА КАЖА, ОСВЕН, ЧЕ ПРЕДСТОИ ДА ПРОСЛЕДИТЕ ХРОНИКАТА НА ЕДНО ИСТИНСКО И НЕПОДПРАВЕНО БЕЗУМИЕ!

Няма коментари: