петък, 29 февруари 2008 г.

Новина!

Тук искам само да споделя, че днес се свързах с Централния военен архив във Велико Търново, където са открили информация за Стойо Иванов, както там се води...без фамилното име Крушкин. Искам да изкажа специална благодарност на старши експерт Анета Маринова, която прие толкова лично моето дело и ми помогна. Споделям факт, че най-сетне попадам на пълноценна следа, дано да съхраняват нещо стойностно, което да ми даде повече информация за прадядо ми и за дейността му в Българската армия, като военен музикант.
Открих и Владимир Гаджев, авторът на статиите за оркестрите в Америка. Ще се запознаем и на живо. Ще му покажа снимки и ще поговорим, да видим, дали ще ми каже нещо интересно, което да ми послужи за коментар и в крайна сметка - публикация!
Лошото е, че все още никой не се обажда от Гоце Делчев - Института за история на емиграцията ни в Северна Америка. Но продължавам да търся и да звъня.

Няма коментари: